السلام عليکم

pa habaq semua ex-form 6 republic of Mashooreans Penang.. Disebabkan semua dah bertebaran kesarata dunia, so aku rasa dunia maya ni lah antara platform tebaik untuk kita sentiasa keep in touch even it's impossible. Ada antara kita masih berjumpa sampai sekarang dan ada yang terus teputus hubungan dan bawak haluan masing-masing. Maybe disebabkan oleh komitmen.Blog nie untuk kita semua ex-Form 6 kat SMKA AlMashoor (L) Penang tak kira lah geng STPM 2000 or STPM 2001, yang tak sempat ambik STPM pun termasuk skali or member2 lain yang penah hidup dalam zaman kami (Form 5 & 4, The Real BTP). So kalau hangpa ada apa nak bgtau, update perkembangan terbaru, jemput kenduri, hebahan umum, nak promo or kongsi bisnes, nak contact details or apa saja yg boleh diterima akal.. sila lah email ke.. mashooreansform6y2k@gmail.com

"Bila Dewa Makan Turun ke Bumi"

>> Monday 24 August 2009

السلام عليکم


pertama skali salam ramadhan untuk semua.. pejam celik pejam celik dah 3 hari posa.. mmmm aku pun untuk kali bukan ada apa pun cuma nak menunaikan hajat kawan2.. mintak aku posting kan gambaq sahabat kita yang dikenali ramai nie...
last week aku ada terima email dari abang Azrol kita.. ala tuan tanah kita punya port la.. dia ada buat knuri kat umah dia dan yang paling menarik skali dia ada candid photo salah sorang dari sahabat kita.. itu lah dia tak lain dan tak bukan abang Abu kita.. haiiyyy, buleh tera tue.....
Untuk pengetahuan semua, segala skrip dibawah ini serta title posting untuk kali nie originally aku amik dari email.. tak ubah sikit pun..he he jangan marah aaa..
k sebelom tu cam biasa.. aku story skit sapa dia Abu ni..
alkisahnya diciptakan Allah insan yang luarrrrrrrrrr biasa ini bernama Abu Qatadah Bin Mohd Rosdi.. beranak di selangor mamat nie.. lani menetap di Penang.. Kerja sekarang sebagai salah seorang tenaga pengajar di sekolah agama bantuan kerajaan.. cikgu SABK ni..Ada buat parttime tanam cabai besaq secara besar-besaran ooo ngan chob kat kampung pelet. Dia ni jenis orang yang tak berkira.. mintak p la tolong apa pun, bila pun atau tangmana pun.. jawapan dia "Ya Baik, Ya Boleh".. payah la dia nak kata tak boleh.. sebab tu ada satu qariah yang paling popular di KL cukup sayang kat dia bila dia nak berenti jadi salah sorang Anggota masjid kat qariah tue..
masa kat mashoor dulu, dia mmg top pasai juai kacang.. he he (maklumat lanjut bole check dgn ex mashooreans batch 1997-1998..
Lain..Seorang yang mudah didekati, mersa dlm pergaulan, boleh diharap dlm menyerahkan amanah dan byk lagi la..(buleh tera tu bu.. Haiiyyy)

k lah.. ni dia posted email dari azrol kat aku.. saksikanlahhhhhhhhhh...

"Bila Dewa Makan Turun Ke Bumi"




Sabtu lepas, gua buat kenduri. Taklah besar, runcit-runcit je. Gua cukup suka bila Dewa Makan terima invitation gua. Kelihatan Dewa Makan sedang mengatur strategi

Dewa Makan sedang bersedia untuk gerakan seterusnya.












Gerakan penamat Dewa Makan sambil ditenteramkan oleh Mat Top, jejaka paling ‘Hip & Cool’ di alam maya.

Mat Top selepas berjaya menenangkan Dewa Makan..

Mamat ni? Macam biasalah... [pengarah UPU tanah liat nie]

1 comments:

Azrol Izwan Khalib@Khalid 3 September 2009 at 21:20  

Baca versi gua http://tenggelam-timbul.blogspot.com/2009/09/bila-dewa-makan-turun-ke-bumi.html

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP