السلام عليکم

pa habaq semua ex-form 6 republic of Mashooreans Penang.. Disebabkan semua dah bertebaran kesarata dunia, so aku rasa dunia maya ni lah antara platform tebaik untuk kita sentiasa keep in touch even it's impossible. Ada antara kita masih berjumpa sampai sekarang dan ada yang terus teputus hubungan dan bawak haluan masing-masing. Maybe disebabkan oleh komitmen.Blog nie untuk kita semua ex-Form 6 kat SMKA AlMashoor (L) Penang tak kira lah geng STPM 2000 or STPM 2001, yang tak sempat ambik STPM pun termasuk skali or member2 lain yang penah hidup dalam zaman kami (Form 5 & 4, The Real BTP). So kalau hangpa ada apa nak bgtau, update perkembangan terbaru, jemput kenduri, hebahan umum, nak promo or kongsi bisnes, nak contact details or apa saja yg boleh diterima akal.. sila lah email ke.. mashooreansform6y2k@gmail.com

Blog Under Construction!!!!

>> Thursday 20 August 2009


Assalamualaikum!!!

pagi tadi bila aku masuk ofis, aku dapati ada perubahan pelik kat blog kalabu punya background.. selepas disiasat aku nye source background ada problem dgn photobucket.. dia nyer owner nyer bandwith dah exceed daa..so terpaksa la aku cari template lain... biasala bila dah tukar template tue.. byk bendak nak kena adjustlah... Oleh yang demikian aku terpaksa mengisytiharkan blog kalabu yang berdaftar dengan link ini http://woi-jom-kalabu.blogspot.com under construction sehingga ke tarikh dan waktu yang akan diberitahu kelak...

Start Date & Time : 20 /08/ 2009 10:16 am
Expected Fully Resolved :
until further notice daa

Harap Maklum

0 comments:

  © Blogger templates Sunset by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP